REKLAMNÍ PLAKÁT KÁVA PEROLA - 1. REPUBLIKA - LITOGRAFIE - ROZMĚRY 95*63 CM

4 hodnocení
 
Efekt lupa
REKLAMNÍ PLAKÁT KÁVA PEROLA - 1. REPUBLIKA - LITOGRAFIE - ROZMĚRY 95*63 CM
Loading...
  • 1 z 5
 

Žitná káva Perola – známý reklamní motiv roztomilé holčičky v červených šatech s bílou zástěrou na temně modrém pozadí tajně ochutnávající nápoj dospělých…

Před sebou máte jedinečný historický plakát rozměru větší A1 propagující legendární pardubickou žitnou kávu Perola, která byla oblíbená v českých domácnostech už od roku 1896. Tento autentický originální reklamní kus z 30. let s úctyhodnými rozměry 95*63 cm je nejen krásnou ukázkou dobové reklamy, ale také vzácným sběratelským artefaktem pro milovníky historie, designu a potravinářské reklamy. Po zarámování pod sklo bude patřit k plakátům, které Vaše návštěva nikdy nepřehlédne a vždy bude chtít k plakátu vědět podrobnosti.

Kombinace sytě červené, bílé a tmavě modré barvy, technika litografie, při okrají drobná natržení, přeloženo, v překladech drobné dírky. Plakát nebyl nikdy pověšen ani nalepen, v tomto složeném stavu přečkal téměř jedno století a čeká na svoji první velkou příležitost se konečně ukázat světu.

Historie koncernu Franck: V roce 1896 založili Johann Heinrich Franck spolu s Robertem Franckem v Pardubicích továrnu na náhražky klasické zrnkové kávy - cikorku a obilnou kávu - jako součást mezinárodního koncernu Franck.

Nejznámějším výrobkem byla tzv. Pravá Franckova přísada ku kávě, krátce Franckovka, která se prodávala v oválných červených balíčcích nebo hnědých krabičkách a pod názvem Karo-Franck byla k dostání ve formě kostek. Velmi oblíbená byla i žitná káva značky Perola. Po druhé světové válce ze závodu vznikl národní podnik Kávoviny, který v roce 2025 zanikl a fúzoval se společností Fruta Podivín, a.s. 

Originál z 30. let
Skvělý stav – výrazné barvy, původní tisk
Ideální do sbírky, kavárny, retro interiéru

Dostupnost Skladem (1 ks)
20 000 Kč    
Kód produktu DESKYB1HOME99680
Kategorie REKLAMNÍ PLAKÁTY
 

Žitná káva Perola – známý reklamní motiv roztomilé holčičky v červených šatech s bílou zástěrou na temně modrém pozadí tajně ochutnávající nápoj dospělých…

Před sebou máte jedinečný historický plakát rozměru větší A1 propagující legendární pardubickou žitnou kávu Perola, která byla oblíbená v českých domácnostech už od roku 1896. Tento autentický originální reklamní kus z 30. let s úctyhodnými rozměry 95*63 cm je nejen krásnou ukázkou dobové reklamy, ale také vzácným sběratelským artefaktem pro milovníky historie, designu a potravinářské reklamy. Po zarámování pod sklo bude patřit k plakátům, které Vaše návštěva nikdy nepřehlédne a vždy bude chtít k plakátu vědět podrobnosti.

Kombinace sytě červené, bílé a tmavě modré barvy, technika litografie, při okrají drobná natržení, přeloženo, v překladech drobné dírky. Plakát nebyl nikdy pověšen ani nalepen, v tomto složeném stavu přečkal téměř jedno století a čeká na svoji první velkou příležitost se konečně ukázat světu.

Historie koncernu Franck: V roce 1896 založili Johann Heinrich Franck spolu s Robertem Franckem v Pardubicích továrnu na náhražky klasické zrnkové kávy - cikorku a obilnou kávu - jako součást mezinárodního koncernu Franck.

Nejznámějším výrobkem byla tzv. Pravá Franckova přísada ku kávě, krátce Franckovka, která se prodávala v oválných červených balíčcích nebo hnědých krabičkách a pod názvem Karo-Franck byla k dostání ve formě kostek. Velmi oblíbená byla i žitná káva značky Perola. Po druhé světové válce ze závodu vznikl národní podnik Kávoviny, který v roce 2025 zanikl a fúzoval se společností Fruta Podivín, a.s. 

Originál z 30. let
Skvělý stav – výrazné barvy, původní tisk
Ideální do sbírky, kavárny, retro interiéru

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: